Thursday, October 29, 2009

CCTV ALLAH

Banyaknya benda yg berlaku sekarang....,Adun PKR keluar partilah,Sidang DUN Perak kecoh lagilah,Media memanaskan Kononya konflik dlm Pas lah,,hai!macam2 berlaku ari ni.Sedar tak sedar Allah perhati kelakuan kita semua.Malaikat tak pernah tertidur dan tertinggal nak tulis apa yg kita buat.Malaikat sedih tengok kita.Syaitan bertepuk tangan kerana ramainya yg akan jadi geng dia dlm neraka kelak.
Usia kita makin dekat dengan point stopnya.Koi nak ajak kawan2 koi dlm Pas, kita jangan berganjak dgn kepimpinana ulama` kita.Walau apa pun yg mereka putuskan dlm syura, kita terima dan kita laksanakan.Jangan peduli apa member2 UMNO kita kata.Ketahuilah kalau kita tak menang di dunia ni, kita pasti akan gembira di syurga nanti. Janji, kita tetap dlm islam yg sebenarnya.Perkuatkan amalan kita, ikhlaskan niat kita, teruskan kerja kita secara sistematik.Janji Allah pasti akan ditunaikan.Berebut jawatan,projek dll kita biarlah Umno saja yg menyuburinya.
Ya Allah....dlm keghairahan dan gemerlapnya dunia ini,engkau janganlah jadikan aku org yg terpedaya dgnya.Jadikanlah aku org yg cukup......,yg kuharapkan adalah redomu sahaja...
Aku sedar cctv mu merakam segalanya, siap gambar warna dan jelas sekali.

No comments: